Sdružení obcí Mikroregionu Vsetínsko klobouk Destinační společnost Valašsko

18.337088329948756
Oblíbené
Zpět

Rozhledna Miloňová se nachází ve Velkých Karlovicích na vrchu Miloňov (868 m n. m.). Je vysoká 24 m, vyhlídková plošina je umístěna ve výšce 20. Šestiboký půdorys rozhledny je postaven na železobetonových základech, nosné sloupy jsou ze smrkové kulatiny a věž rozhledny se směrem k vrcholu zužuje do jehlanovitého tvaru. Rozhledna je přístupná celoročně.

Na procházku k rozhledně si můžete vybrat ze tří cest: z údolí Léskové – z hlavní silnice odbočte k hotelu Galík (možnost parkování) a pokračujte po zeleném okruhu nebo Fotostezce Valachy až k rozhledně.
Snadnější varianta z údolí Léskové (vhodná pro kola, kočárky) – z hlavní silnice odbočte k hotelu Galik (možnost parkování), pokračujte po zeleném okruhu, na rozcestí na vrcholu sjezdovky Galik jej opusťte a pokračujte po lesní cestě Škaredica směrem na údolí Miloňov, po cca 3 km následuje odbočka k rozhledně Miloňová.
z údolí Miloňov – na menším rozcestí cca 500 m za odbočkou od hlavní silnice se dejte doprava na lesní cestu Škaredica, cca po 3 km následuje odbočka k rozhledně Miloňová.